.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازيكنان شهرداري انزلي در بدترين شرايط مالي

مديرعامل باشگاه ورزشي شهرداري انزلي گفت: بازيكنان باشگاه شهرداري انزلي در بدترين شرايط مالي هستند و صورت ما ديگر با مشت نيز سرخ نمي‌شود.

سهيل ميرزاجاني صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ديدار تيم شهرداري انزلي با شهرداري لنگرود اظهار داشت: به لطف خدا غيرت بچه‌ها و همت كادر فني برد بسيار مهمي را برابر شهرداري لنگرود به دست آورديم.
وي ادامه داد: شايد كمتر كسي تصور مي‌كرد تيم ما در مدت كمتر از 10 روز بسته شده و با وجود مشكلات مالي شديد مقابل تيم منسجم و آماده شهرداري لنگرود در زمين حريف به پيروزي برسد.
ميرزاجاني بازيكنان تيم شهرداري انزلي را داراي ظرفيت بالا دانست و تصريح كرد: اين بازيكنان مي‌توانند به كارهاي بزرگي دست بزنند.
وي وضعيت مالي بازيكنان باشگاه شهرداري انزلي را اسفناك خواند و افزود: طي شش سال فعاليت بنده در اين باشگاه هرگز چنين شرايط مالي را نديده بودم.
مديرعامل باشگاه شهرداري انزلي اضافه كرد: وضعيت بسيار اسفناكي را سپري مي‌كنيم و اگر مسئولان به ما كمك نكنند ديگر نمي‌توانيم به مسابقات ادامه دهيم.
ميرزاجاني با ابراز نگراني از وضعيت بد مالي بازيكنان باشگاه انزلي خاطرنشان كرد: وقتي بازيكنان خود را در بدترين شرايط مالي مي‌بينم از خود بيزار مي‌شوم به‌ويژه اينكه آنها به احترام و حرمت بنده هيچ اعتراضي نمي‌كنند.
وي بيان دردها و مشكلات مالي بازيكنان شهرداري انزلي را بيشتر از آنچه بر زبان آورده، عنوان كرد.
مديرعامل باشگاه شهرداري انزلي اظهار داشت: اين مشكلات به حدي است كه ديگر صورت ما حتي با مشت هم سرخ نمي‌شود.
ميرزاجاني با اشاره به زمان پرداخت آخرين پول به بازيكنان افزود: آخرين پولي كه به بازيكنان پرداخت شده است، فروردين 89 بود.
وي ادامه داد: اين پرداخت بدهي چهار ماه قبل به بازيكنان بود و از تمام اعضاي شوراي اسلامي شهر، شهردار، مسئولان و مديران شهر انزلي عاجزانه تقاضاي كمك دارم.
مديرعامل باشگاه شهرداري انزلي خواستار توجه جدي مسئولان ذيربط به تيم شهرداري و برطرف كردن مشكلات مالي اين باشگاه شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.